Представянето на фермерите е изборът на 32% от младите зрители

Пилотният епизод на „Фермер търси жена“ бе абсолютният фаворит на зрителите в неделния ден. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere, излъченият по Нова епизод, в който за първи път бяха представени 10-мата фермери, е отчел най-голям брой зрители сред всички телевизии, за целия неделен ден.

 

Данните показват, че над 27% от всички зрители в активна възраст (18-49) са избрали да се запознаят с фермерите, които ще търсят своята половинка от есента по Нова, а сред най-младите (18-34 годишни), делът на Нова е още по-висок - почти 32%. 

 

След представянето на мъжете, които ще участват във втория сезон на „Фермер търси жена“ през септември, сега е ред на дамите да се впуснат в търсене на своята половинка. Добрата новина за всички тях е, че от днес до края на юли те могат да направят своя избор и да напишат писмо на фермера, който ги е впечатлил най-много на fermer.novatv.bg/casting.

 

Информация за фермерите и техните истории можете да откриете на сайта на Нова, в канала на предаването във vbox7.com, както и на Facebоок страницата на предаването.