По техни разкази служители ремонтирали двигателя

 

Самолет на нискотарифната авиокомпания "easyJet" престоя три часа на Летище София. Машината е по редовен полет от София за Лондон и е трябвало е да излети в 11.40 днес.

 

Според изнервени пасажери обаче хората са били оставени в салона на самолета без климатик, а на борда имало и деца. Отново по думите на пътници около самолета имало служители, които ремонтират двигателите.

 

От Летище София потвърдиха за закъснението и уточниха, че въпросният полет се обслужва от друг наземен оператор - "Goldair Handling". От летището допълниха, че самолетът е трябвало да излети по разписание в 11.40 ч., но по технически причини е излетял в 14.45 ч. 

 

От превозвача заявиха за Нова: “easyJet потвърждава, че полет EZY8974 от София до Лондон Гатуик е закъснял в София на 9 юли, поради технически причини. Сигурността и безопасността на нашите пътници и екипаж са нашият най-важен приоритет. Самолетът вече е отпътувал и на пътниците ще бъдат осигурени безплатни напитки на борда. Бихме искали да се извиним на пътниците за това закъснение".