Според Йонко Иванов уязвими места са Кюстендил, Враца, Габрово

 

„От този чадър вече осем години ходя по съдилищата да доказвам, че тези политически назначения на шефовете на „Автомобилна администрация” не са случайни. Тези хора са сложени, за да изпълняват някакви задачи. Капацитетът на шефа на ДАИ Цветелин Цветанов не достига до такава висока кота, че да може той да направи всички тези схеми и той да ги обслужва", заяви в студиото на "Здравей, България" Йонко Иванов, председател на Съюза по авто-мото подготовка, във връзка с вчерашния арест на шефа на ДАИ.

Още по темата

 

По думите му има голямо лоби, което влияе върху директорите на „Автомобилна администрация” – „това е лоби от превозвачите, лоби от определени други структури, които дават насоките, а тези насоки той трябва да ги изпълнява".


„Проблемът е купуването на изпита по теория”, коментира Йонко Иванов.


Според него едни от уязвимите места са Кюстендил, Враца, Габрово. И посочи, че при изпита с таблети, се вижда как едни и същи тест се решава от различни лица по време на един и същи изпит. А това се засичало от таблетите, които били програмирани да снимат през няколко минути на кандидат-шофьора.


„Всичко се знае, но някой има отношение по темата. Защо бе необходимо този екип, който строго спазваше правилата на играта и при него нямаше купуване на гласове, да се разбие”, добави председателят на Съюза по авто-мото подготовка.


По думите му в нови автомобили били инвестирани около 10 млн. лв., но досега изпитите продължавали да се провеждат по старата система и със старите автомобили.


Целия разговор гледайте във видеото.